Cum ar trebui un barbat sa se imbrace la birou

Vrem sa va ajutam in alegerea tinutei perfecte. Astazi va vom prezenta 7 sfaturi pentru o tinuta office corecta. Prin intermediul acestor sfaturi incercam sa va ajutam pe fiecare dintre voi. Fie ca e vorba de tinuta de zi cu zi, daca locul de munca solicita purtarea unei astfel de tinute. Fie ca e vorba de o intalnire de afaceri, puteti apela la aceste sfaturi.

Ne gandim ca poate fi intimidant sa mergeti la biroul altcuiva, pentru o intalnire de afaceri. Nu inchipui ca nu mereu stiti la ce sa va asteptati vizitand un birou strain.

De aceea venim in ajutorul vostru.

Ce sa nu faci niciodata la o intalnire de afaceri?

In primul rand, nu mergeti pe premisa ca oamenii nu va vor judeca dupa hainele pe care le purtati, dupa tinuta pe care o aveti si dupa ceea ce transmiteti purtandu-le. Oamenii fac asta, in special intr-un asemenea context. Pe cat de important este sa aveti o postura si sa aratati ca niste adevarati afaceristi, pe atat de important este sa va simtiti bine in hainele pe care le purtati.

E foarte important sa cunoasteti natura intalnirii. In cazul in care este o inalnire casual, incercati sa va regasiti in tinuta. Puteti purta un pulover, niste mocasini. O astfel de tinuta ar sugera ca nu sunteti „blocati” intr-o camasa rigida si „sufocati” de o cravata, dar nici nu ati mers intr-un tricou si o pereche de jeansi, ca la o intalnire cu amicii.

De asemenea, daca preferati o camasa, este in regula sa nu purtati cravata daca nu simtiti ca vi se potriveste.

De retinut: Adaugati personalitate tinutei voastre! Daca preferati tinutele colorate, puteti adauga accesorii colorate (cum ar fi cravatele, daca intentionati sa purtati). Aveti grija, insa, sa nu depasiti masura!

Imbraca-te inteligent!

In ce consta acest fapt? Alege cateva piese care te vor face sa arati mai elegant, ceea ce inseamna implicit ca te va face sa pari mai inteligent.

Mocasinii, spre exemplu, sunt o alegere buna pentru a duce la indeplinire aceasta idee. Sunt confortabili si pot fi un mod foarte buna de a sugera intr-un birou ca stii ce faci si unde iti este locul.

Alt element care ar putea sugera ca sunteti inteligent e prezentat de un accesoriu: o pereche de ochelari. O pereche de ochelari eleganti pentru citit sau pentru a va proteja ochii impotriva luminozitatii.

Ochelarii asociati unei tinute elegante aduc un plus. Va fac sa pareti mai important, va confera o aparenta mai matura, ceea ce sincer, este destul de apreciat intr-un cadru office.

Parfumul – este important?

Bineinteles ca este! Nu folositi parfumuri cu miros puternic sau intepator. Din punctul nostru de vedere biroul nu este alegerea potrivita pentru a va prezenta in fata oamenilor cu o aroma puternica de parfum. Din contra. Oamenii prefera sa simta mirosul parfumului doar cand sunt aproape de voi, nu intr-un colt opus al incaperii.

Ganditi-va ca sunt oameni care pot petrece o zi intreaga langa voi, in acelasi birou. Deci, ei vor simti mirosul parfumului vostru intreaga zi. Daca va dati cu un parfum mult prea puternic, poate deveni deranjant pentru ei.

Despre parul facial

Multi dintre voi isi lasa parul facial sa creasca. De acord cu voi, va fac sa pareti mai maturi. Unora le schimba complet trasaturile faciale.

Ce trebuie sa aveti in vedere, insa, este faptul ca trebuie tuns. Nu va lasati barba sau mustata sa creasca neglijent si sa va faca sa pareti neingrijiti. O data la doua-trei zile trebuie tunsa.

Puteti atrage priviri si complimente din partea colegilor de la birou cu o barba ingrijita.

Cum va vin hainele

Acesta e cel mai important element pe care ar trebui sa-l aveti in vedere in momentul in care incercati sa va imbracati inteligent. Nimic nu este mai important decat acest aspect.

Stiti de ce? Pentru ca nimic nu sugereaza mai mult ca sunteti lenesi sau neprofesionali decat niste haine largi, aruncate neglijent pe voi.

Hainele nu sunt doar o metoda prin care voi sa aratati mai bine atunci cand vine vorba de mersul la birou. Aratand ca dati importanta tinutei voastre, ca alegeti hainele care sa vi se potriveasca precum o manusa demonstrati profesionalism. Si-n aparenta, evident, veti parea mult mai profesionali decat cu o tinuta prost aleasa.

Sentimentul de incredere pe care vi-l da o tinuta care vi se potriveste, din toate punctele de vedere, este de nepretuit.

Personalitatea

Aveti grija sa nu deveniti precum niste roboti!

Daca, spre exemplu, preferati tinutele mai colorate, cum am mentionat si anterior, va puteti accesoriza tinuta cu niste elemente colorate (aveti grija, insa, ca acestea sa nu rapeasca din eleganta tinutei). Orice ati purta trebuie sa va reflecte personalitatea. Si trebuie sa va aratati personalitatea in orice ati purta.

Puteti experimenta, daca vreti.

Important e sa purtati voi hainele si nu ele sa va poarte pe voi. Si, aratati-le oamenilor ce fel de barbati sunteti!

Aveti grija la pantofi!

Tineti minte: o pereche de pantofi va poate ruina tinuta.

Inchipuiti-va: purtati cea mai frumoasa jacheta, cel mai frumos tricou, pantaloni, curea… tot! Tinuta voastra arata minunat. Insa cand va uitati la pantofi… Ati pierdut jocul!

Asigurati-va ca in momentul in care alegeti pantofii acestia arata bine si-i puteti integra in tinute. Alegeti pantofi negri sau maro, pe care stiti ca-i puteti asorta. Sau, daca sunteti mai curajosi, puteti incerca si ghete (insa aveti grija cum le integrati).

Pantofii sunt foarte importanti pentru a va pastra un stil profesional, dar de asemenea personal si stylish.

Asa ca, baieti, asigurati-va ca urmati aceste sfaturi daca vreti sa aratati bine la birou. Nu conteaza ce birou, nu conteaza numele companiei. Aceste sfaturi va vor fi utile.